1 Nisan 2012 Pazar

Flormar Dosyası

Flormardan aldığım ürünlerden son zamanlarda hep çok memnun kalıyorum.Bence uygun fiyata iyi iş çıkarıyorlar.Özellikle etrafta kendilerine ait dükkanlar açınca gezmesi de bir keyife dönüştü benim için.Bir de başımızda gezinen o satıcı bayanlar olmasa alışveriş daha da keyifli olacak tabi!

Bunlar bendeki ürünleri,genel olarak hepsinden memnunum ama bir kısmını şiddetle önereceğim.

1.Terracota pudra no 21: Bu pudraya bayılıyorum,ışıltıları tam kıvamında,fazla koyu değil,turuncu hiç değil.Daha önce bir tane bitirdim ,yenisini aldım.Daha açık tonlu ve ışıltısız versiyonu için no 20 yi öneriyorum.Ondan da kullandım ve çok memnun kaldım.Özellikle açık tenliler fazla koyu olmamasını çok seveceklerdir.

2.Terracota blush-on 41:Çook tatlı bir pembe.Işıltılı ama abartılı değil.Hemen her cilt tonuna ve her makyaja giden bir renk.

3- Blush-on no 41:Turuncu göründüğüne bakmayın,çok tatlı bir şeftali kendisi.Şeftali tonları bana yakışmaz diyen biriydim,bu renklerden uzak dururdum,ta ki bu allıkla tanışana kadar.


4-Quartet eye shadow 408:Bu dörtlü farlardan çok memnunum,pigmentasyonları çok çok iyi.
 5-Quartet eyeshadow 407:Bu da mavi tonlarında olanı.

6-Quartet eyeshadow 401:Bu da kahve tonlarında olanı,günlük kullanım için çok sevdiğim bir dörtlü.
 7-Terracota blush-on 43:Bu ürün eski seriden ama yeni beyaz kaplılarda da var.Eski terracota allıklarla yenilerin en büyük farkı yeni serilerin 9 g iken eskilerin 5 g olması,yoksa bu eski renkler aynı şekilde mevcut.Bu renk de çok hoş bir şeftali-bronz.Bayılarak kullanıyorum bunu da.


8-Terracota blush-on no 45:Altın ışıltılı bir pembe


 9-Mono eyeshadow mat 016:Doğal bir görüntü,göz kapağındaki renk tonlarını eşitlemek,kaş altlarına sürüp makyajı  sabitlemek,koyu renk rujlarla veya abartılı bir allıkla kombinlemek için sade ama bir o kadar da kullanışlı bir far bu.

10-Metallic eyeshadow A005:Metalik seriden iki tane farım var.Biri bu ,diğeri ise aşağıdaki metalik gri.

11-Metallic eyeshado:Maalesef nosu silinmiş ama stantta kolayca bulunabilecek bir renk.

12-Terracota trio eyeshadow 05:Bir başka sevdiğim ürün ise bu terracota üçlü farlar.

13-Terracota trio eyeshadow no 07:Bunun yeşiline de mavisine bayılıyorum!


 14-Terracota trio eyeshadow 01

 15-Terracota trio eyeshadow 02

 16-Terracota selection eyeshadow quartet no 66:Özellikle grinin yanar döner duruşunu çok seviyorum.Özellikle ıslak uygulanınca çok daha güzel duruyorlar.


17-Terracota selection double effect eyeshadow:Her ne kadar üzerinde far yazsa da ,ben bu ürünü aydınlatıcı olarak kullanıyorum.Mat bir allığa ışıltı katmak,yüze canlılık vermek için çok hoş bir renk.Ama bu renk artık yok diye hatırlıyorum maalesef.Belki stant köşelerinde kalmış olabilir.

18-Tekli göz farı no 84:Süper bir renk,iddialı göz makyajı istediğim zaman kullanıyorum.


19-Ve son olarak mat touch fondöten.Oldukça kapatıcı bir fondöten bu.Ciltle bütünleşmesi,mat görünümü gerçekten beklenmeyecek kadar iyi.Ama vaat ettiği gibi gün boyu mat durmuyor ve açık tenliler için uygun tonu bulmak da zor.Kapatıcı bir ürün arayanlara tavsiye ederim.

Uygun fiyatlı ama güzel ürünler bunlar.Özellikle %50 indirimde tadından yenmiyorlar.Renkler bir fikir olur diye,memnun da kaldığımdan ürünlerin fotolarını koyayım dedim.Umarım işinize yarar bu uzuun yazı.:D

7 yorum:

  1. ben allıklara swatch da isterimm! :) 84 numara far bende de var, ne güzel bir renk o öyle dimii :D

    edankb.blogspot.com
    bana da gelsene ;)

    YanıtlaSil
  2. Ben de Flormar ürünlerini beğeniyorum. Terracotta allıkları ve farları çok başarılı. Rujları da iyi, Özellikle pretty serisi. P311 ruj, Q401 far, T41 allık benim favorilerim

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir arşiv olmuş.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Türkiye'de Flormar gibi markaların olması çok güzel gerçekten. Umarım daha da yaygınlaşır ve yeni markalar da çıkar. Bu arada mat fondotenin içerik kısmının fotoğrafını çekip koyman mümkün mü?

    YanıtlaSil
  5. video da istiyoruzzz:))

    YanıtlaSil
  6. fondoten çok güzel man maşallah diyeyim. allıkları ztn. on numara

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Flormar Mat Touch Foundation No:301 ben de aldım.
    Kapatıcılık şahane; ama maalesef beyaz tenli olduğum için sürünce yüzümde yapay duruyor.

    YanıtlaSil