24 Ocak 2012 Salı

The Body Shop Seaweed Kil Maskesi

Body Shop 'un çay ağacı yağı serisinin kil maskesini denemiş,özellikle kokusundan nefret etmiştim.İndirimde olunca bir de seaweed serisinin maskesini denemek istedim.Sonuç ne derseniz, aynı,bu ürünü de bol parfüm kokusu nedeniyle hiç sevmedim.Ama tek neden bu değil tabi.

 Ürün kil maskesi kullandıktan sonra vermesi gereken temizlik ve pürüzsüzlük hissini vermiyor.Kendimi yüzüme parfümlü bir bulamaç sürer gibi hissediyorum sadece.Siyah noktalar ve ciltteki fazla yağa hiçbir etkisi yok.
 İçerik listesine bakınca da bol alkollü bir maske olduğunu görüyoruz.Bu kadar alkol neden olur bir maskede bilemiyorum.
Kısacası bu ürünü sevmedim,çay ağacı serisinin maskesi benim için bir tık öndeydi,temizlemesi daha iyiydi ama o kokusunu çekilecek yapan bir muhteşemliği de yoktu.Bu arada evet kokulara karşı duyarlıyım,ama tea treee serisinin ağır bitki kokusu ile seaweed serisinin maskesinin bol parfümlü kokusunu bir koklarsanız bana hak vereceğinizi düşünüyorum.

1 yorum:

  1. ay canım nerelerdesin güzelim sen yaa aylarca aradım durdum şükür kavuşturana bilgilerine tek önem verdiğim söylediği her şeyi uyguladığım blogere tekrar kavuşmak süper oldu

    YanıtlaSil