28 Aralık 2011 Çarşamba

Garnier Hassas Gözler için Göz Makyajı Temizleyici

Ürünü alalı daha 10 gün olmasına ve 4-5 kere kullanmış olmama rağmen hemen yorum yazmak istedim.Çünkü bu üründen çok çok memnun kaldım.
Normalde Olay'in göz makyajı temizleme kremini kullanıyorum,oldukça memnunum ama yeni şeyler denemek de hoşuma gidiyor.
Gratisde Garnier ürünlerindeki indirimi görüp,üzerinde de kocaman parfümsüz,alkolsüz,renklendiricisiz yazısını görünce denemek istedim.
Ürün renksiz,kokusuz bir sıvı şeklinde.Göz makyajını güzel çıkarıyor,en sevdiğim şey ise rimeli de çıkarıyor olması!Evet gerçekten rimeli çok iyi çıkarıyor,üstelik bunu yaparken krem temizleyiciler gibi göze kaçma durumu pek yok,üstelik göz çevresini yapış yapış ya da yağlı da bırakmıyor.Çünkü dediğim gibi bu ürün kokusuz,renksiz bir sıvı şeklinde.
Bu da merak edenler için içeriği.Parabenden uzak durmyı tercih edenler için söylüyorum,bu ürün paraben de içermiyor.


Boyutu 150ml ve ben %30 indirimle 7 tl civarı bir fiyata aldım.
Benim gözlerimde herhangi bir yanma oluşturmadı.Ama şöyle düşünmekte fayda var,Olay göz makyajı temizleyici bazı gözlerde yanma yaratırken bende yaratmıyor ama Avene hassas gözler için göz makyajı temizleyicisi ciddi yanma yaratmıştı,hele Diadermine bırakın gözde yanmayı tüm göz çevremi kıpkırmızı yapmıştı.
Yani içindeki bir maddeye hassasiyetiniz varsa orasını bilemeyeceğim.
Ben bu üründen tekrar alır mıyım?Kesinlikle alırım,hatta depolarım çünkü çok memnun kaldım.Su gibi bir temizleyicinin rimeli güzelce temizleyebileceğini düşünmezdim.Şaşırdım ve de mutlu oldum.


Not:Kullandığım rimel Maybelline Define a Lash


Bugüne kadar kullandığım göz makyajı temizleyicilerini yani karşılaştırma yaptığım ürünleri de yazmakta fayda görüyorum.


Olay,Nivea krem şeklinde göz makyajı temizleyici,Diadermine göz makyajı temizleyicisi,Diadermine göz ve yüz makyajı temizleyici su,Avene,Avon,Estee Lauder,bir sürü çeşit makyaj temizleme mendilleri,Uni göz makyajı temizleyici pedler,Neutrogena deep clean göz ve yüz makyajı temizleyici

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder