21 Aralık 2011 Çarşamba

Olay Total Effects Tonik

Bu toniğin içeriğini beğendiğim için aldım,özellikle bol niacinamide içeriği aklımı çeldi diyebiliriz.Bu Total Effects sersini Olay 30 yaş üstü için öneriyor sanırsam ama bana göre bir ürünün içeriği güzel ve yararlıysa yaş sınırı yoktur.:)


İçeriğine bakarsak niacinamide,glycerin,panthenol,e vitamini,cadı fındığı,papatya özü ilk sırada olanlar.Aslında hamamelis virginiana yani cadı fındığı ile ilgili karmaşık düşüncelerim var.Sivilceli ciltlere iyi geliyor diyor özellikle marketlerde satılan markaların toniklerinde bol bol kullanılıyor ama bir yandan tahriş edici etkisi olduğu da söyleniliyor.Ben genelde kaçıyorum bu maddeden ama bu tonikte bu maddeyi bastıracak güzellikte başka maddeler olunca es geçtim.
Paraben sevmeyenler öncelikle bu üründen ucak dursun derim çünkü her çeşidi var.He bana sorarsanız ben paraben kullanmayıp daha zararlı koruyucular kullanan markaların ürünlerini daha önce okuduğumdan parabenden uzak durmuyorum.
Benim gibi ürünlerinde parfüm sevmeyenlerse aman aman uzak dursunlar.Bu ürün çok ağır parfüm kokuyor,cildime süresim gelmiyor.Tonikten çok parfüm sürmüş gibi hissediyorum kendimi.Sürdükten sonra bıraktığı yapışık hissi de unutmamak lazım.
Ama ürünün hakkını da yemeyelim.Ablam yüzümde bir ışıldama,canlılık olduğunu söyledi.Ve açıkçası düzenli kullandığım ürünler de Olayin nemlendiricisi ve bu toniğiydi ki ben durumu niacinamide bağladım.

Bir daha alır mısın derseniz,kokuya dayanabilirsem alırım ama bu kadar kokulu bir ürünü gündüz kullanmam.Ama kokuya dayanabileceğimi sanmıyorum,o da ayrı mesele.

2 yorum:

  1. ben kullanıyorum ve çokta memnunum o parfüm kokusu sürdükten 1 dk sonra uçup gidiyor hiçte rahatsızlık vermiyor sonuçta onca parfüm sıkıyoruz da bunun yaydığı kokuya neden katlanamaycakmışız ki

    YanıtlaSil
  2. o markalar hangileriyse bizi bilgilendirin sizden ricam bari almayalım daha zararlı madde kullanıolarsa

    YanıtlaSil