6 Ocak 2012 Cuma

Pantene Aqua Light Saç Açıcı Sprey

Pantene aqua light serisi yağlı saçlara hem bakım yapan,hem de ekstra yağlandırıp ağırlaştırmayan bir seri olarak piyasaya çıkarıldı biliyorsunuz.Tabi bu anlatılan saç tipi tam benim çabuk yağlanan ama röfleden sonra taranmak için mutlaka saç kremi,maskesi vs gereksinimi duyan saçlarım için güzel bir haberdi.Hemen tarafımdan bütün seri maske hariç alındı kullanıldı.Açıkçası saç kremini işe yarar bulmadım,şampuan başta güzeldi ama sonra işe yaramadı,fakat bu spray favorilerimden biri haline geldi,Yazın hayatımı kurtardı diyebilirim!
Ürün iki fazdan oluşuyor.Üstte turkuaz rengi tanecikler içeren,altta ise şeffaf bir kısmı var.Çalkalanarak kullanılıyor.Ve gerçekten de saçlarınızı tararken kolayca açılmasını sağlıyor.Saçlar yolunmadan,az bir eforla hemen taranıveriyor.Yazın hiç saç kremi,maskesi kullanmadan sadece bu ürünü ıslak saçlarıma uygulayıp saçlarımı tarıyordum,üstüne de az bir miktarda avon saç düzleştirici uyguluyordum ve sonuçtan oldukça da memnundum.

Kötü özelliği yok mu,her ürün gibi tabi ki var.:)Ürün çok parfümlü,yukardaki içerik listesinden de 3. maddenin parfüm olduğunu görebilirsiniz.Ama bu kokuya zamanla alıştım ve hoşuma gider de oldu.Bunun dışında maalesef çabuk bitiyor,hele de saçlarınız benim gibi uzunsa.Yine de bu ürün özellikle L'oreal elseve saç açıcı sprey deneyimimden sonra favorim oldu ve saçlarını tararken zorlanan,fazla krem ve maske ile de saçları yağlanan veya krem,maske sonrası bile saçları zor açılanlar mutlaka bir denesin diyorum.

Bir de aklıma gelmişken,annemin saçları ince tellidir ve çabuk yağlanır.Bu serinin şampuanı,saç kremi ve maskesinden çok memnun.Bir kere benim şampuanımı kullanınca bayılmış ve gidip kendine setini almış.Saçlarının hacimli durduğunu ve daha az yağlandığını söylüyor.Yani benden daha çok sevmiş.:)

2 yorum:

  1. tatlım yeni blogun hayırlı olsun zaten öncekini de severek takip ediyordum:) bloguma da beklerim darkchocolatebrown@blogspot.com
    neslihanbykc

    YanıtlaSil
  2. Sağol cnm,izlemeye aldım blogunu hatta bir oturuşta okudum çoğu postu.Bol bol post bekliyorum,çok seviyorum kozmetik bloglarını okumayı:))

    YanıtlaSil