3 Ocak 2012 Salı

Bitenler

 Watsonsun hindistan cevizli,tatlı bademli saç maskesi ve i am refill duş jelini bitirdim.
Watsons maskeden hiç memnun kalmadım.Üzerinde kuru ve yıpranmış saçlar için yazıyor olsa da saçımı yumuşatmada oldukça yetersiz kaldı.Duruladığım anda o verdiği yumuşaklık gitti.
Hiç mi iyi yanı yok derseniz,hindistan cevizi sevenler için kokusu diyebilirim.Kullandıktan sonra 1-2 gün siz almasanız bile çevrenizdekiler o kokuyu almaya devam ediyorlar.Gerçi ben hindistan cevizi kokusunu çok sevmediğim için bu da hoşuma gitmedi o ayrı.:)
I am ürünleri ise belki bilenler vardır sadece Migroslarda satılıyor.Cilt bakım ürünleri,duş jelleri yanlış hatırlamıyorsam şampuanları da var.Bu duş jeli refillini bayılarak kullandım.Ben biten bir Avon duş jeli şişesine doldura doldura bitirdim.Refill konusu,onu alması dökmesi ise gözünüzü korkutmasın çünkü dökme kısmı ufak ve kapağı oldukça sıkı,dökerken etrafa dağıtma,bulaştırma olayı olmuyor.


Bunun dışında duş jelinin kokusu kremsi ve çok hoş.Yıkandıktan sonra ciltte ipeksi ve yumuşak bir his bırakıyor.Dayanamayıp yüzümü bu jelle yıkadığım bile oldu o his için.Yapısı ise beyaz losyon şeklinde.Tekrar alır mıyım,kesinlikle alırım.Bir de Migrosun zaman zaman i am ürünlerine %50 indirim yaptığını ve bu zaman zamanların aslında oldukça sık olduğunu hatırlatmakta fayda görüyorum.


Son olarak herkese iyi yıllar diliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder