19 Şubat 2012 Pazar

Bitenler ve Dibi Görünenler

Önce dibi görünenlerle başlayalım.Maalesef bayıldığım Shiseido pudramın dibi göründü,hatta dip görünmesini de geçti baya bir!
İsadora ikili farın ise açık renkli kısmının dibi göründü.
La Roche Posay Effaclar jel zaten favori cilt temizleyicim ama kampanyada aldığım Bioderm Sebium jeller var sırada,LRP yi daha çok sevsem de onlar bitene kadar uzak kalacağız gibi görünüyor.Çok yağlı ciltlere,bol siyah nokta ypan hemen tıkanan gözeneklere sahip olanlara özellikle tavsiye ederim.

Avon saç uçlarını onarıcı serum,çoğu kişi tarafından beğenilen bir ürün ama ben bu ürüne pek bir anlam veremedim,saç uçlarımda bir iyileşme yok,sürdüğümde saçıma şampuanın aldığı yağı geri vermiş oluyorum,üstelik bunu yaparken ellerim de yağ yüzünden gıcır gıcır oluyor.Kısacası bir daha almam,bana göre değil.

Yves Rocher pate matite vegetale kil maskesi ,aynı zamanda peeling tanecikleri de içeriyor,yani peeling gibi ovalayın sonra bırakın kurusun.Güzel temizleyen bir ürün.Alınabilir.

Şimdilik bu kadar.Sizelere de bol ürün bitirmeli günler diliyorum!

4 yorum:

  1. effacler jel çok güzel arındırıyor bencede,ürün bitirmeye bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Shiseido pudrasi hakkinda hep iyi yorumlar okuyorum, demek sende cok begeniyorsun bakmak lazim : )

    YanıtlaSil
  3. Shiseido pudra kullanmayalı yıllar oldu! Sen de görünce tekrar listeme ekledim, ben de çok severdim eskiden. Gerçi daha yeni mac careblend pudra aldım ama shiseido olan gibi değil, keşke bu yazıyı dün görseydim :P

    YanıtlaSil
  4. (sanırım önceki yorumum gitmedi)

    Sende görünce hatırladım, çok severdim Shiseido pudramı, kaç yıl oldu neden almadım devamını bilmiyorum :S keşke yazını dün görseydim, mac'ten careblend alacağıma shiseido alırdım. kısmet :)))

    YanıtlaSil