21 Aralık 2011 Çarşamba

Olay Complete SPF 15 Losyon

 Bir süredir gündüzleri Olay Complete spf 15 karma ve yağlı ciltler için olan losyonunu kullanıyorum.Ürün 100ml.14 tl gibi bir fiyata almıştım yanlış hatırlamıyorsam.UVA ve UVB koruması var.Losyon şeklinde.Mat tutma özelliği yok ama hafif bir ürün.Aşağıda elime sürülmüş halini görüyorsunuz.Dağıtması da oldukça kolay.
İçerik olarak bol niacinamide içeriyor ki bu madde sivilceli ciltlere çok iyi geliyor.Bunun dışında e vitamini de mevcut.Bu üründe ekstra ne isterdim diye düşünürsem spf sinin biraz daha yüksek olması güzel olabilirdi.Olayden yine içeriğini beğendiğim bir tonik kullanıyorum.Bir sonraki yazımda da toniğimi anlatacağım.

2 yorum:

  1. bu nemlendirici bana da hediye olarak geldi, güzel bir ürün, iyi nemlendiriyor.

    YanıtlaSil
  2. Kuru ciltlere yetersiz gelebilir ama benim de cildimi güzel nemlendiriyor.

    YanıtlaSil