22 Aralık 2011 Perşembe

Sephora Göz Kalemleri

 Sephora'dan bu iki güzelliği satın aldım.Flashy liner waterproof 04 flashy green ve liner electro 06 electro marine.


İkisini de çok sevdim.Sürümleri harika,yumuşacıklar.Bugün flashy greeni sürdüm ve tek kelimeyle bayıldım.Bütün gün akmadan kaldı gözlerimde.Liner electroyu daha kullanmadım.Onu da kullanınca bu yazıya ekleyeceğim yorumlarını.


Üstteki ve alttaki ilk fotoda renkler yakın gibi çıkmış ama asıl renkleri daha alttaki fotolarda görebilirsiniz.Fotolar tıklayınca büyüyor.


Bir de dikkatinizi çekti mi bilmiyorum liner electro serisi,flashy liner'lara göre daha ufak.Flashy linerlar 0.04 ozken ,liner electrolar 0.0335oz. Benim için farketmez gerçi.Kaç kere göz kalemi bitirebildim ki? 1 mi 2 mi? Öyle bir sayı işte.
 Aşağıda solda liner electro,sağda flashy green'i görüyorsunuz.


Tanesini 17.5 TL ye aldım.En kısa zamanda farklı renklerini de almayı düşünüyorumÖzellikle flashy greene'e bayıldığımı söylemiştim değil mi?Olsun tekrar söyleyeyim ki gidip bakmanız konusunda bir nevi teşvik olsun.:D

2 yorum:

  1. Çok güzel bu renkler, ikisine de bakmalıyım :D Electro marine'i daha çok sevdim ben ama :D

    YanıtlaSil
  2. Marjocum flashy greene de bak mutlaka derim.İkisini de çok severek kullanıyorum.:)

    YanıtlaSil