9 Eylül 2012 Pazar

MAC Lipglass Russian Red

Russian red çok sevilen ve beğenilen bir renk,bunu tartışmaya gerek yok.Benim değinmek istedğim noktaysa dişinize bulaştırmadan koyu renkli bir lipglossu veya ruju kullanıp kullanamadığınız gerçeği.Eğer benim gibi kullanamıyorsanız,her türlü koyu renk dudak ürününü dişlerinize de bir nevi sürmeyi başarıyorsanız,bu üründen uzak durun.Çünkü  koyu,tek katta renk veren bir yapısı var,düzgün sürmek,dudak çizgilerini muntazam yapmak için ya uğraşmak ya da dudak kalemi sürmek lazım ki benim gibi üşengeç bünyelere çok ters bir durum bu.Hadi sürdünüz diyelim çok bulaşan da bir yapısı var ki bu nedenle aldığımdan beri(2 yıl oldu herhalde) 5 kere anca sürmüşümdür.

Evet renk şahane ama dudağında tutmayı başarabilene.Eğer bu rengi illa istiyorsanız lipstick formu da var zaten,onu alın en azından sürümü daha kolay olur.İlla gloss gibi süreceğim,kırmızı olacak,bulaşmayacak,rahat sürülecek diyorsanız ben Max Factor'ün kalıcı lipglosunun kırmızısını kullanıyorum.İlerleyen saatlerde dudakta kuruma yapsa da bulaşmayan ve kolay sürülen yapısıyla uğraşmak istemeyene ilaç gibi geliyor.
Demek ki neymiş sırf renge aldanıp da almamak,kendini bilip önce bir dudağında rengi denemek lazımmış.Genelde yaptığım hata denememek oluyor.Neyse rengini görmek bile bir nevi mutlu ediyor ama tavsiye eder miyim,hayır.

3 yorum:

  1. merhaba , pastelin yeni rengarenk rimeli hakkında bir bilginiz var mı bugün kendilerinden edineceğim ama, özenle keratinlerle sonunda tekrar uzatabildiğim kirpiklerimin hemencecik(çok çizgifilm vari oldu ama:P) dökülmesinden korkmaktayım:/ bilgi paylaşımına açığıım sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  2. pastelin rengarenk rimelleri hakkında herhangi bir bilginiz varsa memnuniyetle dinlemeye hazırım çünkü keratinlerle beslediğim 4 aydır sonunda eski uzunluğuna ulaştırdıgım kirpiklerimin tekrar elimde kalmasından korkmuyo değilim hani:/ ama yine de bir arkadasımda gördüm ve cok begendim..kısacası yorumlarınızı bekliyorum..:)

    YanıtlaSil
  3. parlatıcılar dolgun dudaklara daha çok yakışıyor. bu arada beni klersen sevinirim
    http://bbbeautymakeup.blogspot.com/

    YanıtlaSil