9 Eylül 2012 Pazar

The Body Shop Kenevirli Ayak Kremi

Kenevirli serinin setinden çıkmıştı yukardaki küçük boy ayak kremi.Kokuları gerçekten kötü olunca uzun süre kullanmadım,bir kenarda bekledi.Ta ki kurumayan ayaklarım ayakta durmaktan kuruyup nasır kıvamına gelene kadar!Bir gece süreyim bari dedim,diğer gece de süreyim derken ayaklarıma iyi geldiğini farkettim,yapısını çok beğendim.Kıvamlı güzel bir krem ,aslında daha çok böyle püre gibi bir yapı geliyor bana,nemlendirme özelliği çok iyi,ayağıma sürüyorum çoraplarımı giyip yatıyorum.Alışkanlık yarattı diyebilirim,süre süre o kötü koku da kötü gelmez oldu.Ben de gidip büyük boyunu da aldım.
İçeriği yukardaki gibi,bol miktarda kakao yağı var gördüğüm kadarıyla.
100ml'ye 20 küsür lira verdim,tam hatırlamıyorum.Bir ayak kremi için fazla olduğunu düşünüyorum.Aslında ekstra ayak kremi,vücut kremi,el kremi ayrımına bile inanan biri değilim lakin bunu vücuduma sürsem ağır gelir,ya ayaklarıma ya da dizlerime dirseklerime sürmek için ideal.
Yapısı da yukarıda soldaki küçük kavanozdaki gibi,neden bilmiyorum sürerken bana püremsi bi yapı var gibi hissettiriyor.Çok sevdim,kullandıkça daha da seviyorum,bittikçe alırım.

1 yorum: