14 Temmuz 2013 Pazar

Panama Jackson spf 50

Öncelikle birinci foto neden ters derseniz çeviremedim de ondan,denedim denedim olmadı.Beceremiyorum şu apple ürünlerini,yok olmuyor.Ters de olsa idare ediverin diyeceğim elimden gelen bu.Panama Jack spf 50 güneş kremi benim bu yaz için aldığım.sadece gratislerde satılan,fiyatı çok ugun,kullanımı feci rahat bir ürün.Benim gibi sırtınıza güneş kremi sürerken acı çekenlerdenseniz bayılacağınız kesin.Üstelik güneş koruması da oldukça sağlam.


  

Ben çocuklar için olanından kullanıyorum,bir güneş kremi çocuklar için olunca sanki daha iyi koruyacakmış gibi bir his oluşuyor bende.Gerçeklik payı var mıdır?Bence yoktur.Bebekler için olan krem ve şampuanlarda bile dünya zararlı kimyasal varken benim düşünce his olmaktan bir adım öteye gider mi ayrıntılı incelemek gerekir.
 
İşte bu da spray kısmı,en aşığada elime sıkılmış halini görüyorsunuz,berrak bir sıvı şeklinde çıkıyor.heryere rahatça ulaşarak sürülüyor.Biraz yağlı bir his bırakıyor ama herhangibir güneş ürününden daha fazla değil bence

Benzer ürünün Nivea muadili 40-50 tl iken bunu ben doğru hatırlıyorsam 12 tl gibi bir rakama aldım.Üstelik nivea active ingredients listelemezken -kigüneş ürünlerinde aktif maddelerin ayrıca listelenmesi gerekir örneğin titanyum dioksit olması güneş koruması olduğu anlamına gelmez,yüzdesiyle birlikte active ingredients adı altında listelenmeli-bu ürün güzelce listesini de vermiş.Fiyatını da böyle uygun koymuş.


Hiç mi kötü huyu yok derseniz kokusu,kötü bir koku değil ama takıntılıyım işte kokulu ürün sevmiyorum,bir miktar alkol da mevut spray olması nedeniyle.Ama benim için artıları eksilerden fazla ve tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder