3 Aralık 2013 Salı

L'Oreal Üç Etkili Makyaj Temizleme Yağı

Bu benim ilk temizleme yağı deneyimim,temizleme yağlarına çok sıcak bakan biri değilim.Güzel bir yıkama jeliyle tek adımda temizlik bana daha pratik ve mantıklı gelir hep.Fakat bu ürünü görünce denemek istedim.Adı gibi mucizevi bir ürün değil,zaten adı neden mucizevi onu da anlamak zor.Makyajı güzel çıkarmıyor,özellikle göz makyajında snıfta kalıyor.Temizlerken yağlı bir tabaka ciltte kalıyor.Suyla akıp giden bir ürün olmadığı gibi sırf aynı marka olsunlar belki anlaşırlar diye aldığım l'oreal üç etkili temizleme jeli ile de anlaşıp ciltten çıkamıyor.
İçeriği şekildeki gibi,bol mineral yağ içeriyor.

Kullanımı rahat,pompalı bir şişede.

Bu da yapısı,bildiğiniz yağ işte,ekstra birşey değil.Kısaca bu ürünü sevmedim,tavsiye de etmem.

1 yorum:

  1. ben de kullandım biraz çok da beğenmedim ama bakalım yazacağım yazısını..

    YanıtlaSil